נציג אנושי

מרכז העזרה

ברוך הבא למרכז העזרה והתמיכה של tsim , כיצד נוכל לעזור לך ?

צאט עם נציג תמיכה

שאלות נפוצות

אם יש לכם מכשיר תומך eSIM אז תוכלו לרכוש חבילות גלישה לחו"ל ממש בקלות ומכל מקום בעולם – מהאתר או מאפליקציית tsim ולהפעיל את הeSIM באמצעות הסמרטפון בכמה קליקים – על ידי סריקה של קוד QR.

מיד לאחר הרכישה נשלח אליכם מייל המכיל קוד QR שאותו ניתן לסרוק בכדאי להפעיל את ה-eSIM.
הגדרת ה-eSIM פשוטה ולקוחת מספר דקות ספורות.

אין התחייבות , אין אותיות קטנות ואין חיובים נוספים !
לא ניתן לחרוג בחבילת הגלישה , במידה והחבילה מסתיימת ניתן לרכוש חבילה חדשה.

ב-tsim, אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את חוויית השירות הטובה ביותר. השקענו את מירב המאמצים בכדאי שלא תגיעו למצב של תקלה.
אך אם בכל זאת תיתקלו בבעיה ב-eSIM, מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם 24/7 כדי לסייע לכם. 

לא ניתן לחרוג בכמות הגלישה , במידה והגעת לניצול מלא של החבילה הגלישה תיעצר. כמובן שניתן לרכוש חבילה נוספת בכל רגע נתון.

 

Frequently asked questions (FAQ) or Questions and Answers (Q&A), are listed questions and answers, all supposed to be commonly asked in some context, and pertaining to a particular topic.